Nowa wersja wprowadza znaczące zmiany w strukturze tabel bazy danych oraz ich funkcjonowaniu, dlatego zaleca się objąć aktualizacją BEZWZGLĘDNIE wszystkie stanowiska wykorzystywane w placówce (szczególnie pracujące w sieci komputerowej). Podyktowane jest to wdrożeniem nowej funkcjonalności tzw. multi-serwera (możliwości przenoszenia danych pomiędzy różnymi filami placówki, korzystającymi z oddzielnych serwerów).
Wprowadzone modyfikacje i zmiany:
- dodano możliwość wprowadzania informacji o wykonanych zabiegach;
- dodano możliwość drukowania zgody pacjenta na wykonanie zabiegu;
- dodano możliwość przygotowywania własnych (złożonych) tekstów, które mogą być wprowadzane do opisów;
dodano możliwość prowadzenia podręcznej bazy dokumentów nie związanych z pacjentem (np. dokumentów normatywnych Służby Zdrowia); - wprowadzono rejestr błędów w komunikacji z serwerem;
- zmodyfikowano sposób korzystania z tekstów użytkownika, szablonów opisów badań, wywiadów wstępnych, opisów wizyt, skanowanych dokumentów;
- zmodyfikowano sposób funkcjonowania okna badań dodatkowych i połączono je również z wywiadami wstępnymi, skanowanymi dokumentami oraz zabiegami;
- wprowadzono opcję zapisywania dla każdego pacjenta dawkowania, taksacji, domyślnych zaleceń poszczególnych leków;
zmodyfikowano funkcjonowanie okna planowania wizyt w konterkście przyszłego wdrożenia rejestracji internetowej.